Sunday, September 14, 2008

huh...

dh lame aku tunggu saat2 nie..
bukan nak nainya member tp nie saat2 yang lame aku tunggu..
sejak ari pertama sampai skrang dh 2 bulan baru aku jump ape yang aku cari..
akhirnye aku jumpa..
tapi.....
maaf la ye kalo tuan punye badan akan mara dgn ape yang aku buat nie..
bukan ape dh malas nk jwb soklan...bukan dpt adiah pun jwb soklan cepu mas nie..
maaf ye...
nie ar izan..tp mase bujang....
nie gambar yg tuan punye badan edit sndiri...gambar masa majlis akad nikah...
nie plak gambar mase majlis sanding kat umah pengantin pempuan..nie suami dia ar...tp nampak cm laen je..hmmmm....pape ar..

gambar terakhir yang dapat aku skodeng..

pada sape2 yang bace nie..arap2 terjawab lah sume persoalan anda selama nie...

gambar nie aku skodeng kat tagged izan..

sbb ape aku skodeng????? sbb izan tak nak upload kat friendster dia..

bye222222...






4 comments:

sisigelapaku said...

yg pompuan nye lawa sudah..tapi yg lelakinya..macam sudah berumur sket ye,,

nieza said...

hahahaha..
memang dh tua dr umur izan..

sisigelapaku said...

owh..yeke.umur husband dia bape?tapi sesuai la tu..izan pun matured.hahaha

nieza said...

tah..tak ambil tau bape umur dia..
malas nk tau..