Saturday, April 18, 2009

Tamat Sudah..

semalam mmg ari yg di nnt2 kan..
sbb smlm ari terakhir aku LI..
walaupun ari terakhir aku still tolong 2 member tech aku wat keje..
perghhhh...sayang nk tgl mereka ber2 tu..
mane taknye..dr masuk kat HC smp semalam member 2 org nie mmg sehati sejiwa sekepala dgn aku..
lagi2 Jawe (name gelaran, nama sebenar Miza).. C-kin pun same lg2 bab bercerita..
seronok2..
4 bulan kat HC ngan group Normal mmg rapat..
kenangan repair mesin, ngulau & wat pape pun dgn mereka nie mmg seronok..

tak sangka semlm mereka nie sume wat kejutan kat aku & raimy..
ingatkan kte org yg nk wat kejutan tuk mereka tp dh terbalik plak..
kenangan kat HOLE CUTTING section mmg tak mungkin dpt ku lupakan..
pada..Pak Ram, Kak Semah, Kak Yati, Kak Aleza, Bang Md Noor, Kak Syaliza,
C-kin, Miza & Wak Lan...
TERIMA KASIH bnyak2.. pengorbanan & kenangan kamu semua mmg tak dpt dilupakan..

salam..

No comments: