Wednesday, August 5, 2009

RASE GEMBIRA..

malam nie aku tak sangka akhirnye aku akan dapat temui semula seseorang yg dh lame aku tak jump..hampir setahun..
aku tak sangka die akan reply ym aku siang tadi..
tp..benar2 kah die? aku mule nye hanya nk tinggalkan pesan pd seorang insan yg aku masih anggap kawan..tanpa mengharap balasan drinye..
tapi tak sangka bile aku on ym ade balasan yg aku tinggalkan siang td..
alhamdulillah...akhirnye aku temui die semula..
adakah pertemuan ini akan kekal hingga aku menutup mata ku nnt???
atau ia sekadar hari dan malam ini????
aku mengharapkan ia kembali seperti sedia kala walaupun die telah jauh dari pandangan mata kasar ku....
aku tak pernah buang die dari lubuk ati ku...percaya la kau masih dlm ingatan hati kecil ku...walaupun ku telah dibuang jauh dari lubuk pandangan hati mu...
dan ku berjanji tidak akan mengganggu mu seperti dl lagi...
ku mengharapkan kau tetap sudi berkawan dengan ku walaupun kau telah membenciku..

sayang itu umpama pasir2 di tepian pantai...tidak akan hilang walaupun pantai itu telah hapus dipukul ombak...

terima kasih sudi bersama ku walau seketika..
kau amat aku hargai..

No comments: