Friday, January 1, 2010

HEPY NEW YEAR 2010...

ari nie dh 01.01.2010...lagi 13 hari umur aku dh meningkat lg...aku masih belum abis belajar lagi...impian aku pun belum la tercapai...ape impian aku???? ape erk??? bila dh keje yg terutamanye aku nk bawa keluarga aku g Mekah...yg keduanye aku nk beli kete idaman aku...tapi wat mase sekarang nie aku lum boleh capai impian2 aku tu...

azam tahun nie???? mcm bese sejak aku belajar..azam aku setiap tahun adalah same je..aku nk tamat kan pengajian aku mengikut jangka masa yg telah ditetapkan..spttnye dgn kejayaan yang membawa kebanggaan pada keluarga aku...tp ape yg boleh aku katakan..cukuplah aku berjaya sebagai diri aku..sem ni aku nk kuatkan semangat aku nie lg spy jd seorang yg tabah dlm apepun keadaan..aku nk berjaya..aku nk dekatkan diri aku lebih kpd ALLAH s.w.t..

habis blajo nie plak aku nk terus cr keje..aku tak nk hidup dlm keadaan tak berduit...pastu aku nk capai sume impian aku tu...

SEMOGA AKU BERJAYA...SLAMAT TAHUN BARU PADA RAKYAT MALAYSIA & RAKAN2..

No comments: