Friday, February 19, 2010

MENCARI KETENANGAN....

salam...

ari nie dh jumaat...pg lg aku dh kuar ri nie...cuti dh nk abis..dlm ms cuti nie aku try cr sape sebenar diri aku...di mane kekuatan diri aku...ape sebenar yg aku mahukan dr hidup aku ini...pagi nie aku kuar tanpa sape pun yg tahu kemana arah aku...lps selesai kerja2 aku..aku hnya ikut kemana langkah kecilku mahu melangkah...sll tempt aku berteduh dikala kesunyian, kesedihan, & perlukan ketenangan ade tmpt2 yg punya deruan ombak...

walaupun cuaca agak panas..aku tetap mahu melihat ombak yg tanpa segan silu memukul pantai...
tenang bile melihat ombak...ombak akan menghasilkan buih2 di tepi pantai...walaupun org kate melihat buih2 sesuatu yg kurang elok utk dilihat...aku tetap mahu melihatnye...bagi aku ombak,pantai & buih2 cukup tenangkan aku....

akhirnye..aku pulang dgn sedikit kekuatan dlm diri untuk meneruskan hidup..mungkinkah ini kekuasaan ALLAH SWT..

No comments: