Sunday, August 22, 2010

KONVOKESYEN KE-6 UTeM..

salam...


1 Julai 2007 adalah ari pertama aku menjejakkan kaki di universiti...tarikh nie gak adelah tarikh aku mendaftarkan diri sebagai seorang pelajar bidang kejuruteraan..universiti yang terima aku sebagai pelajar semestinye satu2nye universiti kat negeri aku yang dr dulunye aku idam2kan - UNIVERSITI TEKNIKAL MALAYSIA MELAKA (UTeM)...dulunye U nie hanya dikenali sebagai KOLEJ UNIVERSITI TEKNIKAL KEBANGSAAN MALAYSIA (KUTKM)..

aku ambil jurusan elektronik (komputer) kat FAKULTI KEJURUTERAAN ELEKTRONIK & KEJURUTERAAN KOMPUTER (FKEKK).. fakulti nie satu2nye fakulti yang mempunyai 2 fakulti di dalamnye...hehhehe...kat cnie aku belajar selama 3tahun..

susah payah aku selama 3tahun nie...awal2 aku dh jatuh tersembam..tp alhamdulillah aku bangkit semula dr kegagalan yg dh berlaku...syukur kepada ALLAH SWT kerana telah memakbulkan doa aku selama ini..terima kasih kat kawan2 ku semua...terutama mak yg selalu jd pendengar setia aku...mak saja yang kekal sebagai sahabat semasa aku ssh..tanpa doa restu mak aku takkan bangkit mengubah diri aku...


akhirnye...8 Ogos 2010 tarikh bersejarah buat semua kawan2 termasuk aku sendiri...kejayaan aku menamatkan perjuangan ini semua buat mak & ayah...tak de yang lebih mengembirakan aku selain melihat kegembiraan yang terpancar diwajah mak terutamanye...segulung IJAZAH nie khas buat mak..tanpa mak tak kan aku berada di MAJLIS KONVOKESYEN KE-6 UTeM ini...




TERIMA KASIH MAK...TERIMA KASIH AYAH...

No comments: