Sunday, October 3, 2010

SEMAKIN TAK PAHAM...

salam...

dah lame aku tak mencoretkan pape kat page nie...tak tau nk tulis pe...
tapi sejak raye lepas aku makin tak paham dgn manusia yg bergelar lelaki nie...ape tah lagi yg mereka mahukan dr seorang ppuan....

ape yg buat aku tak paham????

tah la aku pun tak tau nk kate cm ne...tp lelaki nie mmg tak tau nk menghargai ape yg dh ade dpn mate...bile tak layan kate sombong...bile dh kenal nk mnt ade hubungan...bile dh ade hubungan tak pnh nak hargai...bile senyap kate lupe die...bile msj or call tak reply & jwb...bile dh putus gatal2 dtg merayu...sume tu buat aku tak paham....

ape yg aku buat skrang diam dh terus diam...lbh baik menyepikan diri...hati tak sakit, jiwa pun tenang....yg penting skrang DUIT....


3 comments:

sara said...

hehheh...eja berchinta eh (^_*)v...sbr k..duet lbh pnting..hihi

nieza said...

mane ade becinta sarah...kawan2 je...tp dh tak de dh sume tu...

Unknown said...

ija Bercinta... WeeeeWeeet!!