Wednesday, March 9, 2011

patut Kah??

dh lm sgt aku tak luahkan perasaan kat blog nie..blog nie kdg2 cm diari pun ye gak..
hmmmm....

lps 2 taun dh tak jump die..ati jd makin rindu plak kat die..tp apekan daya semua tu dh tak de maknanye lg...sume dh hancur...salah aku gak agaknye...bile ade yg tgu tak pandai nk jg...tp betul ke aku tak pandai jg die???? lm aku ngn die..sejak poli lg...tp nape die tak leh tgu aku??? kalo betul die syg kat aku???

mmg ssh nk lupekan org yg kte dh syg bertauun2..skrg die dh bahagia ngn isteri tersayang..mgkin dh ada cahaya mata agaknye...hmmm...nape aku masih ingat die lg??? nape ssh sgt aku nk lupe kan die???

skrg aku msh ikuti perkembangan die lg..walau dr jauh...tuk ape ye aku wat tu semua??? tuk lukakan hati & presaan sndiri @ utk sekadar menyedapkan hati???

huh..aku makin tak paham dgn perasaan aku nie...kalo die tau aku msh ikut perkembangan die ape die akan kata yek??? mst die akan kata aku yg BODO kan????

ape pun yg aku buat skrg ttp takkan kembalikan die pd aku semula... mungkin ke aku akan jump yg lbh baik drpd die????

No comments: