Saturday, September 15, 2012

Kesetiaan...

Istilah setia mmg mudah tuk kita lafazkan @ minta pada org lain.. Tapi adakah kita boleh setia dengan manusia yang kita sayang, cinta, puja sehingga kita menutup mata kita buat selama2nya??? Lelaki kata perempuan xsetia..Sebab bila perempuan jumpa lelaki yang lebih baik dia akan tinggal @ minta putus dengan lelaki..Tp perempuan kata lelaki yang xsetia..Pantang nampak perempuan cantik terus cair.. Terus tinggal perempuan.. Kejar perempuan seksi, cantik, kaya.. Susah betul nak jumpa lelaki yang betul2 setia..

 Ade kes plak lelaki nie memang setia tp asyik nak minta benda yang bukan2..nak romen2 lak..gila lelaki nie.. tak yah setia dengan lelaki cm nie... Ade gak perempuan cm nie..nak sex je..perempuan nie pun gile..

Istilah kesetiaan nie bukan tuk manusia yang bercinta sahaja..tp dalam persahabatan juga.. sekarang susah nak cari teman karib..teman baik..sahabat sejati..Susah sangat2.. kadang2 kita mengharapkan die susah senang ngan kita tapi bile kita susah tah ke mana die hilang..
Bersahabat dengan keluarga & Allah SWT lebih sejati.. Walau susah mana pun kita Allah tetap sentiasa berada dengan kita..sentiasa disisi kita..sebanyak mana pun luahan hati kita Allah tetap simpan rahsia kita.. walau kadang2 kita putus asa bila meluahkan isi hati dengan DIA..Kesetiaan DIA dengan kita tak pernah hilang..cume kita sj yang tak pernah setia dengan DIA..


No comments: