Friday, February 27, 2009

ayuh2...

huh..penat ar..
aku baru blik dr bandar mlk..
penat layan mak aku nie bjln..
ikutkan je kemahuan mak...
sementara aku masih ada mak nie..
tak salah berbakti pada mak & ayah kte..

esok pagi2 aku sume nk kuar g sarapan..
huh sedap tul...
lama dh tak sarap kat warung...
seronok2..

pas tu nk g bukit st paul..
ape nk wat?
kali nie nl layan adek aku plak..
tp tgk ar kalo aku rajen..
kalo tak dia layan sendiri la..

best gak skali2 cari ketenangan kat atas bukit..
last skali aku naik bukt nie ms aku kuar ngan someone..
arrrrrgggggg....lantak ar..
malas nk ingat...
aku nk tgk pemandangan dr atas bukit...
seronok2..

ok lah..
perut dh lapo..
last aku mkn ari nie kul 12 tgh td ngan member2 tech Hole Cutting..
aku mau layan perut...

cau cin cau...
jumpa lg esok..
bye2x..

No comments: