Sunday, September 27, 2009

MALAM TERAKHIR...

esok aku dh balik uma sewa...balik lewat sehari dr member2 yg lain...
malam nie malam terakhir pelita buluh aku dinyalakan sejak dr malam ramadhan yg ke-20...
pelita nie mmg kegemaran aku...walaupun sekarang ramai org lebih suka memasang lampu kelip2 tp berbeza ngan aku...aku lebih gemar pelita buluh..tiap2 tahn aku akan pasang kat sekeliling laman umah aku...tahun nie pelita aku dh bertambah dr tahun2 lepas..ayah sponsor...hahahahhaa....
ape yg buat aku suka kat pelita nie..adalah pancaran cahayanya...terang menyinari malam2 ramadhan & syawal....

cahaya pelita..

terang menerangi malam..


lebih terang...

halaman rumah ku...

laman pintu menuju rumah ku..

jalan2 ke rumahku..

p/S:jumpa lagi tahun akan datang pelita kesayanganku...

No comments: