Tuesday, September 22, 2009

update

SESI BERGAMBAR BERSAMA 4 BENC

TARIKH: 9 SEPTEMBER 2009

TEMPAT: PERKARANGAN EYE ON MALAYSIA

TUJUAN: SAJE2 JE…TUK TENANGKAN FIKIRAN..

EYE ON MALAYSIA..

aku & sarah..

kami semua sekelas..

kami berlatar belakangkan gendola..

kami geram dgn fana (k.pah)..

kami bertiga..aku, illa & sarah..

kaki kami bertiga...sarah, illa & aku..

on the way ke Eye On Malaysia..sempat bergambar dari kereta sebalah...

tuan empunya kamera..Aren...

syirah yg terselindung..senyum semua...

member2 ku..

asyran pose ayu...

ape lg posing atas jalan pun jadi...

aku peluk pokok sbb tak dpt panjat tembuk batu..

yg kat atas batu tu ati2 ye nnt nk turun...

kat pagar batu parking...

kami semua..

posing maut..koyak lutut aku...

aku, fana, alia & aren..aqidah (jurugambar-ular sebelah)..

aku, fana & aren..tak naik kat gomdola pun jd ar..

ni atas padang rumput yg tajam...

kat tengah2 parking kete..suke2 je pose kat rumput yg tajam tu...rumput berkata:sakit tau!!!!...

kat pintu masuk Eye On Malaysia...sebelum balik...

p/S: kami terpaksa balik awal kerana kesuntukan masa...maaf pada yg tertinggal ye & thanks kepada yg terlibat..terutama jurukamera..

No comments: