Thursday, April 29, 2010

air mata..

aku mmg sll follow blog kawan aku nie..sedey bile bc post die ri nie..terus terang aku kate mengalir air mata aku bile bc post die nie...bkn sbb ape pun...post die luahkan isi hati die pada sorang kawan die nie...tu la dinamakan kawan dan teman..sanggup ssh dan senang bersama..bkn ms senang je ingat ms ssh tinggalkan sj...

bile aku bs post die td..aku teringatkat izan..ingat ms poli dl...die la segala2nye pada aku..die je yg paham perangai,kelemahan,keinginan dan kemahuan aku...die la teman ssh senang aku ms tu...die gak yg jd pembakar semangat aku bljar...tp sayang kerana kesempitan hidup die tak dpt smbung *dy sm dgn aku..kalo tak mst die brd sma2 dgn aku skrg..tgk la ape dh jd kat aku skrg...pemals,bodoh,lemah dlm sume hal...kat U nie aku terpaksa berdikari...sorang2 je...wlupun nmpak aku ngn kawan2 tp sbnrnye aku keseorngan...mereka tak sm cm izan...izan alangkah indah & bagusnye jika ko berada bersama aku..izan hnya tinggal kenangan dlm hidup aku...die dh tak sm cm dl..die dh ade komitmen lain...pd anak2 & suami...tp die tetap teman aku hingga akhir hayat aku...

2 comments:

gO mi NaM said...

huhu..sdh2..rase dh patah kaki..papapun thanks n semoga ada sinar dihujungnye..

ija said...

sama2 kte harungi ye...