Monday, April 12, 2010

hepy...

salam...

lega rase bile sume test, assignment & presentation dh selesai...macam nk pecah kepala bertarung dgn mereka sume tu bulan lepas...akhir sekali bertarung dgn seminar psm la..
syukur semua berjalan dgn lancar...

walaupun sume dh selesai, hati aku tetap risau dgn result PB..rendah la jugak dr sem2 lps..sem nie mmg ssh nk score...harap2 sume tak terjejas..

sabtu lepas setelah sume keje selesai kcuali thesis aku kuar lepak tgk wayang ngn sorang member..hepy bagi aku tp tak tau la pada die cm ne...sbb aku tgk die cm bosan bile kuar ngn aku..aku mmg bukan kwn yg terbaik tuk die..aku tak pandai nk ambik hati org..nk bg kegembiraan kat die..ape pun thanks my frenz sudi balik & kuar dgn aku..

bile la agaknye dpt kuar lg kan...aku tau mslh die..sbb tu aku serba salah nk ajak die kuar...aku mmg tak berkira dgn die jnji die sudi teman aku kuar...dl aku mmg sll kuar sorang2..sejak jump die semula die teman aku kuar..so rase bosan plak kuar sensorang...

ape pun, thanks my dear...hope ko tak serik...

No comments: