Saturday, April 24, 2010

TAMAT SUDAH...

hari nie 23 hb adelah tarikh keramat 4 BENC...ari nie paper terakhir exam kami...waktu:10.30 pagi tamat lah kesusahan kami selama nie...pas exam kami ade sesi bergambar...nnt la bile gamb dh dpt aku akan uploadkan...

malam nie aku ade outing dgn member2 ppuan BENC tp tak semua yg join...cume 18 orng sj yg join..waktu:9 mlm kami berkumpul di DATARAN 1 MALAYSIA klebang...kami wat pot luck..tu je yg senang...ade acara tukar2 hadiah, karaoke,radio rosak & spontan..

aku dapat hadiah name tag BEBOT..nnt aku upload kan..aku dapat hadiah dari syirah..hadiah aku pulak aku hadiahkan kepada Aren..tak sangka aren dapat hadiah tu..aku tak sangka aren gune nama Zulaikah..hahaha...malam nie aku & aren kembar...kami pakai baju yang sama-pink..

makanan tuk majlis nie adalah: kueh tiew goreng, kek, cup cake, nugget, tembikai, jajan, dan air biase..

selain dapat hadiah yg di beri oleh syirah..semua member2 dapat cenderahati yg sgt comel..

semua gambar aku akan uploadkan bile aku pulang ke rumah ahad nnt...

2 comments:

gO mi NaM said...

cpt ija xsabar nk tgk gambar..thanks bagi cupcake ada nama i..yey..thanks sudi dtg memeriahkan majlis..

Unknown said...

nnt ye...bnyak gambr bukan kat kte la....kat aren yg bnyak...