Sunday, July 11, 2010

DIA....

salam...

tah kenapa sejak kebelakangan nie hati aku teringat kan die semula...setelah lm aku tak ber sms bersama die..sejak2 kebelakangan nie juga die seolah2 kembali bersama aku semula setelah beberapa ketika die tinggalkan aku seorng...selepas kejadian yang menghancurkan segala kegembiraan aku, die kembali lagi...walaupun kegembiraan yang die bina dan kegembiraan yang die juga hancurkan, aku tetap masih sayangkan die..kini die kembali...apekah daya aku...

hati aku seolah2 teringat kembali kisah lalu...tp aku cube untuk melupakan segala itu...aku cube memujuk hati aku tuk melupakan die...tp ape daya...aku tak mampu...aku msh sayang die...tp..tah la..Ya allah bantu la aku ya Allah..aku tak mampu melupakan dirinye...

teringat pada ungkapan...'sebanyak mana sayang kamu pada diri ku?'....
jawapan dari ungkapan itu...'sayangku pada diri mu adelah sebanyak pasir2 di pantai'...

ungkapan hanya tinggal ungkapan...semoga kau terus bahagia bersama die di sana..


No comments: