Saturday, July 10, 2010

TAMAT 2 BuLAN..

salam...

dh 2 minggu aku tamatkan pengjian yang terpaksa dilaksanakan selama 2 bulan..jangan salah paham..bukan aku je tp ade lg member2 2 course yg lain (BENC & BENE)..bdk2 uma aku yg join course nie cm chai, oggy n sarah termasuk aku...tak ketinggalan gak kawan baik aku alia sakir....kami duk 1 uma kat hostel...walau pun pd awalnye terpaksa...tp sume nie ade hikmah..kami dpt mengeratkan lg silaturahim antara kami...

29hb june adelah hari terakhir kami bersama...ari nie sume akan berpisah...tak kira la gn member kelas or bdk uma...2 bulan lps pepisahan tak dirasai seperti slps 2 bulan berlalu...mmg kali nie lebih menyentuh hati...tak sangka semua itu akan berlaku...sehingga ade yg menitiskan air mata...termasuk aku....

kpd:

sarah rashid: aku minta maaf bnyak2 sarah kat ko dr ujung rambut hingga hujung kaki...aku bnyak kasar bahasa dgn ko...tp tuk pengetahuan ko aku tak pnh benci ko...cume cara kte berbeza....

oggy rahman:slmat menjalankan tanggungjwb di melaka ye...tu la benci2 lg melaka kan dh kene duk lg kat melaka...hehheh..oggy...ija minta maaf ye kalo slma kte sebilik, ija bnyak wat oggy kecil hati n sll tinggalkan oggy sorg2 ye...lg2 slm 2 bulan nie...thanks bnyak bg ija pinjam & gune broadband ogy...

chai shairah:slmat berjaya gak k...thanks bnyk blnja mkn...walaupun burger sy anda tak blnja lg...hahahahah....halalkan mkn minum ija ye chai....jgn lupe jg kesihatan...maaf andai ade yg terkasar...thanks sudi jd tukang msk selama kat uma sewa...

ali sakir:lia..maaf ye andai slm kte sebilik,sekelas, & serumah aku ade kecilkan ati ko...paksa2 ko mkn...kaco2 ko tdo...ko taukan dl aku ssh nk tdo...heheheh...ape pun thanks sbb jd teman yg sejati dgr mslh aku dr tahun 2 hingga sekarang...ko mmg pembakar semangat aku lia...thanks gak sbb beri guna broadband ko ye...

kpd:

aliaa & illa:korang dh lm tak jump...nnt convo kte jump k...ape pun yg berlaku korang berdua tetap kwn ija...

illa:thanks blaja sesama aku slm 3 taun nie...borak dgn aku..blnja aku...lepak ngn aku...bg gune broadband...dan yg penting ko rakan niaga aku...

aliaa:thanks kdg2 beri pinjam broadband...

1 comment:

Alia said...

Baru terbaca column nie.. dh 3 thn berlalu dh... Rindu sgt2 waktu dulu.. time belajar bersma.. Aku pon mntk maaf atas semua salah silap yg disengajakan @ x sengaja yer ija. t klu nk melancong ke miri, hello2 la aku yer.. Miss u so much