Saturday, July 17, 2010

KERISAUAN..

salam..

huh...ari nie dh hampir 3 minggu aku duk uma jd penganggur...risaunye hati nie bile seorng demi seorang rakan2 kuar bekerja...ape yang perlu aku buat sekarang nie...aku ke yang malas???atau rezeki aku yang belum tiba...kenapa aku masih tak ade kerja....kenapa??kenapa??

perlu ke aku menyambung pelajaran??tp aku dh tak nak belajao kalo blh...aku nk keje...kenapa ssh sgt nak keje sekarang....adekah aku sj yang begini???aku tersangat la risau bile memikirkan semua nie...mane taknye...semua tnya dan menghareap aku kerja tp mereka tau tak aku sebenarnye dh usaha cr kerja...tp apekan daya aku tak daya nak paksa majikan tuk ambik aku bekerja...

selama nie aku tgk je org3 yang tak bekerja...aku tgk mereka relax je tak keje...berbulan2, bertahun2 tak bekerja...relax jek...tp aku...kenapa aku menggelabah sangat nie...tp mmg patut aku menggelabah...

AAAAAAAAAAArrrrrrrrrrrrrrgggggg!!!!!!!!!!!!!!! tension nye aku....sampai bile aku nk duk umaaaaaaaaaa.......

No comments: